17 mars

Nu var det ett tag sen jag skrev här, har tyvärr inte haft någon lust att blogga. Men ska försöka förbättra mig nu.

Så vad har hänt de här senaste dagarna? Jo jag fick jobbet, Telefonförsäljning.. Men efter att ha varit där ett par dagar så bröt jag ihop. Inget illa menat om jobbet men jag kände att jag verkligen inte passade för det. Satt 9 timmar framför en dator med ett headset och ringde dagligen 100 samtal där bland 70% var otrevliga och elaka eller klickade en i örat. Visst hade jag denna tanke innan jag började men trodde jag skulle va tuffare..
Så valde att säga upp mig.
Sorgligt egentligen. Men tror det finns ett jobb där ute som är mer menat för mig :)

Nog om jobb. Har varit inne på Cloetta Center och cheerat i veckan. Det är slutspel nu och det står mellan Lhc och Skellefteå i bäst av 7. Just nu står det 3-2 i matcher till Skellefteå. Tråkigt! Men imorn måste vi vinna, annars är vi ute ur spelet.

Har också varit dålig på att träna den senaste tiden, inte bra. Tycker det är tråkigt att va där nu när dom bygger om i gymmet. Bara en massa oväsen då byggarna arbetar där hela dagarna. Men det ska bli klart nu i veckan, och efter det blire ändring! ;)

Nu ska jag bädda ner mig till en mysig film.
Ha en fin kväll alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0