24 mars

God kväll!
Ännu en bra dag med underbart väder. Bara jag som känner mig som en helt ny människa så fort solen tittar fram?

Det bara lyser om mig och jag blir så lycklig. Haha, är verkligen en sommarmänniska!
Så vad har Mimi gjort idag. Jo hon har varit i Mjölby och tagit en fika med sin mor och far och smidit planer. Kan tyvärr inte säga om vad än. Men det känns riktigt bra.
Blev iaf ett wiernerbröd och pepsi till fikat. mycket gott! Får lite små ångest när jag äter onyttigt, men ibland ska man faktiskt få unna sig. Och sen ska jag börja träna igen så fort gymmet öppnar. Är stängt nu pga. renovering.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vilja gilla min senaste outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=81931 ?

Du behöver inte vara medlem och det går jättesnabbt, bara trycka på tummen upp under bilden!

Hade gjort mig jätteglad. Ha en trevlig fredag =)

2011-03-25 @ 14:03:40
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0