ansiktsmask

Fick ett tips igår om en ansiktsmask som ska kunna bleka både hud och ärr.
Var skeptisk till en början då jag testat flera produkter i hopp om att bleka just mina ärr men utan något resultat. Men efter att så många kommenterat och sagt att denna mask verkligen fungerar, så fick jag åter igen nytt hopp!

Var en riktigt solmissbrukande när jag var yngre. Vistades jämt i solarium eller ute i solen. Vilket jag ångrar idag då det resulterat i att min hud tagit mycket skador och fått röda partier i ansiktet.
Så om denna mask verkligen kan bleka, så kommer jag bli överlycklig!

Detta behöver du:
1 tsk mjöl
2 tsk mjölk
1 tsk citron

Blanda ihop ingredienserna och låt sedan verka 10-15 min.
Använd masken varje dag tills du är nöjd.
Bild Lånad

Kommentarer
Postat av: Josie

Coolt! Funkade den? :)

2011-03-22 @ 23:17:04
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0